torsdag den 14. februar 2013

Valentinstag!


I modsætning til derhjemme fejres der hernede Valentinstag. hmmm Tanken skal jeg nok lige vænne mig til . jeg blev meget forbløffet da min kæreste igår fortalte mig han egentlig havde planlagt en romantisk spa-oplevelse men da jeg er syg aflyste han.  I stedet har han et eller andet hemmeligt oppe i ærmet  for i aften.... Og det bedste? Det forventes at det er HAM og HAM alene der står for alt. Inkl. gave :D hihiih


 I mellemtiden er her et lille Foto fra fastelavn i mandags ( der kommer et indlæg derom i morgen) 

Kærligheden blomstrer på en ellers kold februars mandag. 

 Pippi&klovn / Vanessa&Lukas // Mario&luigi / Anna & Claudius // Rødhætte&jæger(udensinhat)/ Undertegnede&Tobias


Jeg elsker Mainz og jeg elsker mit liv hernede!  Jeg elsker mine venner hernede og min dagligdag ! Jeg elsker min fabelagtige veninde hernede Sofie og mine spejderstunder!  Og så elsker jeg Tobias... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar