torsdag den 14. juni 2012

byggemarked er det nye sort!

Jeg var i januar så heldig at vinde denne flotte taske i en give away hos Heidi.
Der gik længe før jeg fik den da den blev sendt til min kære moder og er gik endnu længere før jeg fik den i brug.


Jeg var vild med det sorte pladedingeling men ikke helt tosset med den sølvfarvede kæde og top . Så i tænkeboks med mig og endelig er resultatet af alle mine anstrengelser klar.

Toppen er blevet malet med en gang sort, mat neglelak og kæden er blevet skiftet ud med en smadderflot mat sort metalkæde fra byggemarkedet som jeg HELT tilfældigt faldt over. Folk i byggemarkedet kigget RET sært på hende den lille pige der jublede henne i snor og ledningafdelingen og efterfølgende dansede til kassen for at betale.

Nu er tasken i brug og havde sin jomfrutur i Lørdags hvor jeg mødtes med en russisk ven i byen men blev overhalet indenom af en lille fodboldkamp hvor Tyskland skulle spille.. lad mig sige det sådan.. jeg blev RET overrasket over hvor MEGET tyskere går op i fodbold. Hold da HELT op manner! flag og banner, blomsterkæder og ansigtsmaling i de gul(d), sorte og røde farver samt et HAV af fodbold trøjer i forskellige afskygninger. Jeg håber lidt at Tyskland går videre i EM bare for at se byens reaktion.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar