onsdag den 4. april 2012

Åh


 First of.. ja, jeg har ikke været HELT god til at opdatere min lille blog, Men det er jo en hyggeting så jeg har ikke ladet mig gå på af dårlig samvittighed og andre irritationsmomenter  i forbindelse med uopdaterede blogs..   
 Der bliver arbejdet  på mange sjove projekter der nok vil lade sig vise i løbet af foråret. Bla har jeg min give away oppe i ærmet. den bliver nok lidt anderledes....  I mellemtiden kan i  får disse søde Duer der kysser.

 Nå, der SKER rent faktisk noget i mit liv. Forleden var Tobias og jeg i Frankfurt så jeg ku se lidt.. Egentlig sku' vi på museeum meeen.. der blev drukket kaffe og spist kage i stedet..







 Hele formålet med turen til Frankfurt var at hente vores fælles ven Rolle der netop er på spejderlejr i området og da liiiige skulle forbi og besøge os først.. Rolle ( fra Århus) var ham der i sin tid, via Facebook, fik sat Tobias ( fra Mainz) og jeg ( i mainz) i kontakt med hinanden. funny story..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar