torsdag den 8. marts 2012

vi' for lækre!

Denne badenymfe skal hænge på min væg når jeg kigger på badetøj til sommersæsonen !

 Jeg synes, som 22-årig "pige", at det nogle gange kan være svært at gennemskue hvordan man skal se ud..  Det er jo ingen overraskelse at vi hver dag bliver pumpet med modeller og skuespillere der ikke har et gram fedt på kroppen . Kvinder ( eller. de fleste er jo egentlig bare meget unge teenangere) Der har fået hjælp af streng kost, personlige trænere, gode gener og photoshop. Nogle gange glemmer man helt hvordan rigtige mennesker ser ud.

Derfor er det godt vi har skønne kvinder som Marilyn til at vise hvordan man OGSÅ kan se ud og stadig være stanglækker! (jo, hendes liv og livsstil var også helt ude i hampen, men stadig)

Jeg er HELT vild med "hakket" på maven. Det ses ikke ofte men nu kan JEG i hvertfald sidde sådan på stranden uden at skulle føle mig som en hval. 
Bare en lille reminder til jer derude og ikke mindst mig selv om at vi er top skønne når bare vi smiler  og føler os gode, seje og smukke!



.. derudover er tøjet jo VILDT fedt og igen moderne så de kan man jo også lade sig inspirere af ;) ...
Billederne er lånt på denne blog



Ps. Hov. det var sgu da kvindernes kampdag idag.. haha. hvilket tilfælde, der kan man bare se!
Pps. Ja, jeg ved det står lidt stille her på bloggen, men der sker forhåbentlig snart noget.. jeg har bare så TRAVLT med at have et virkeligt liv også. hahaha:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar