lørdag den 10. december 2011

Den Store (bage)dag!

 Igår havde Kong Gulerod her i hjemmet 14 månedersfødselsdag! Ligeledes fejrede jeg at det var præcis tre måneder siden jeg var stået af toget i Frankfurt og blev kørt herhjem til disse fem helt igennem fantastiske mennesker!

Det har været nogle HELT fantastiske måneder og jeg nyder hver dag ! De er så søde ved mig alle sammen og drengene er bare SÅ dejlige! Byen og området er dejligt og mulighederne mange. Luftforandringen har helt sikkert haft en enorm positiv betydning på mig !

 Nå, i den store dags anledning bagte (Alfred &) jeg hindbærsnitter.
Jeg er lidt knotten på mig selv over billedernes kvalitet men det må jeg jo øve mig i, det med billeder. Practice makes perfect?

 .. Jeg konkluderede firkanter var for kedelige, så hjerter skulle der til !..
 ...Lille bøllefrø på kagerov!
 .. mhmm....Nybagte...
 ... mhmm.. smurte med mit hjemmelavede hindbærsnask( Altså, frostne hindbær kogt med vanilje og maizena...
 .. Grønne, Blå og Orange snitter på Ullas Fancy nye Kagefad...
...MUMS!!!...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar